Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Vladimír newlad na centrum.cz
Pátek Červen 23 12:13:16 CEST 2023

Zdravím,
probíhá(la) zde debata o měření krevního tlaku, dnes jsem narazil na
zajímavý článek, který by mohl do této debaty patřit.
https://www.nature.com/articles/s41598-023-34431-1

VN