Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 23 00:35:05 CEST 2023

A ty měniče nemají možnost nastavit režim "za každou cenu jen z
baterky/soláru, i za cenu poklesu výstupního napětí" ?
Tedy režim simulující odpojení od gridu.
A případně možnost připojit nějaký brzdový odpor (jak se to dělá u
frekvenčních měničů), kde by utopil případný krátkodobý přebytek?

Docela mě to udivuje. Připadá mi, že to nejsou žádné kosmické požadavky.
A omezit přepětí na DC busu umí i frekvenční měniče za 3000 Kč.

PL