Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Čtvrtek Červen 22 22:31:23 CEST 2023

ad deye - mam topologicky daleko menic a merici bod, takze smarmeter a
dig.prenos byl logicke reseni.
V kazdem pripade rezim neustale se opakujiciho vetsiho zatizeni/odtizeni v
intervalu par [s] (rezani dreva na 3f 5kW pile) regulacni smycce vubec
radost nedelal a generoval relativne hodne pretoku a odberu.
Zajimalo by mne o kolik lepsi by byly civky.
Jinak je tam wifi, resene pridavnym modulem po RS232. a to by melo
podporovat modbus TCP.  krome toho pripadne ta sbernice RS485 / modbus.

čt 22. 6. 2023 v 22:15 odesílatel Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal:

> [...]
>
> Dne 22.6.2023 v 21:41 tomas mainzer napsal(a):
>
> Dve amaterske odpovedi a jedna neobchodni:
> 1/ dodavat data 100*/s teoreticky lze, ale menice to tak (co ja vim)
> nedelaji. pokud jedou pres "smartmeter" tak frekvence dat je o rad ci spise
> dva nizsi.
> 2/ uloha je jiste resitelna, ale asi ne moc podporovana - pres
> smartmeter sychronizaci neudelate. a i pres civky byl byl opatrny (fazovy
> posuv).
> 3/ netroufam si radit. mohu jen rict sve zkusenosti. mam deye - take umi
> 50% na fazi, modbusTCP by umet mel ale jeste jsem nezkousel.

>>> snímače. Odezva je tedy mnohem rychlejší, takže uhlídá přetok skoro