Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Červen 19 19:37:16 CEST 2023

Mám nějaký Huawei Watch GT 2 Pro a "měří" jak tlak, tak puls, tak
saturaci kyslíkem.

Asi to bude jako s každým měřením, relativní odchylky dobrý, absolutní
čísla by to asi mělo zkalibrovat, ale to po mě nikdo nikdy nechtěl,
takže je beru s rezervou.

Je fakt ten, že jsem tuhle vzal prudší kopec a hodinky bzučely, že tep
je moc vysokej a mám si na sebe dávat pozor. Graf tepové frekvence
odpovídal dost věrně pohybové aktivitě.

Stejně tak se mi nedávno neudělalo úplně dobře, takový ten pocit, že
plíce jsou pár metrů za mnou, a hodinky hlásily, že je nízká saturace
kyslíkem (pod 90 %).

Takže to asi nebude úplně vycucané z prstu.

Stejně ovšem vychází jako hláška roku: "Pokud si převléknete postel,
bude se vám lépe spát a vaše spánkové skóre se zlepší." Když jsem to
ukázal manželce, ta málem dostala infarkt, protože skutečně ten den ráno
převlékala postele.

Jenom se člověk tím zařízením nesmí nechat moc buzerovat.

S.