Re: bezdrátový venkovní senzor teploty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 18 17:21:59 CEST 2023

Ten projekt RTL_433 je zajímavý. Zejména v té nízkospotřebové variantě s
LoRa radiem a ESP32.
Díky za tip.
Až bude chvíle času, tak to asi zkusím. Teda bude to chtít asi delší
chvíli, zřejmě úplně triviální to nebude.

Jen škoda, že tomu dali název RTL_433 a ne SDR_433. Když v nové variantě
tam už žádný chip od Realteku není. ;-)

PL