Powerbanka hotfix

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 17 19:12:46 CEST 2023

Asi něco takového fungovalo.
Ale mobily (aspoň ty moje) jedou i bez toho. Mám na stole rozvod 5V a
12V, tak jsem si k tomu nadělal i kabely s USB konektorem na konci pro
nabíjení mobilů.
A jak Samsung, tak Nokia se z toho nabíjejí přiměřeným proudem. Na USB
konektoru jsou zapojené jen napájecí dráty, jinak nic.

To omezení proudu na 100mA před enumerací je taky myslím jen teorie. V
praxi to myslím skoro nic nepoužívá.
I na PC, kde by to bylo asi nejjednodušší, je na napájecích pinech jenom
nějaký polyswitch pro omezení zkratového proudu, jinak nic. Aspoň na
těch mých.
Nakonec USB napájení využívá mnoho zařízení i bez datového provozu
(všelijaké zubní kartáčky a co já vím co všechno).

PL