Powerbanka hotfix

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červen 17 18:43:57 CEST 2023

Já myslím, že upravil vlastnost powerbanky.
Tedy přidal jí protokol qualcomm quick charge 1 ne?
Tedy nepamatuji si to úplně přesně, ale tak nějak to bylo.

USB říká, že si zařízení může vzít 100mA, pokud si nedohodne jinak
QC 1 = propojíme datové dráty na straně nabíječky, takže zařízení pozná
nabíječku a může si vzít 500mA
QC2 = pomocí odporových děličů na ty zkratované dráty přidáme nějaké
napětí s malým proudem. Podle toho napětí zařízení pozná, že si může
vzít ještě větší proud (asi až 2,5A)
QC3 = přidáme tam tranzistor na zem a nabíječka si se zařízením mohou
pomocí morseovky odsouhlasit větší napětí a nějaké proudy.

Ale myslím, že to je extrémně zjednodušený pohled.