Re: bezdrátový venkovní senzor teploty

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červen 17 17:33:50 CEST 2023

Tak odpověď na první podotázku je velice jednoduchá: "slušná krabička".
To je disciplína, ve které se necítím zrovna na vrcholu.

Velmi ti děkuji za odpověď, takže jsi mi víceméně potvrdil, co jsem
čekal - wifi není cesta pro mne.

Ještě pořád je ve hře nějaký ten bluetooth.

Jedna z možností je puk NRF51802 se senzorem BMP180. Tady je bundle i s
krabkou:
https://www.aliexpress.com/item/4000123555503.html

A nebo velmi podobnej, ale s hezčím ouškem:
https://www.aliexpress.com/item/4000763571778.html
K tomu existuje nějaký alternativní čtecí soft:
https://github.com/iskalchev/ThermoBeacon-pyhap
Takže to by mohla být jedna z cest. Musím si na svém "serveru" ověřit,
jestli dokážu přečíst ty BLE baekony.

Jo a odkazy - dával jsem je spíš podle typu zařízení, než že bych se
zabýval výhodností nabídky.