[OT] Re: Modernejsie nahrady za watchdogy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 16 19:37:54 CEST 2023

Já bohužel mám.
A můžu jedině potvrdit, že právo a spravedlnost jsou úplně rozdílné
kategorie, do velké míry disjunktní.
V obchodním právu naprosto, v trestním je to snad trochu lepší (chce se
mi doufat, tam naštěstí zkušenost nemám).
Zapsáno matematicky/programátorsky :
právo !!= spravedlnost

Zlatá technika. Ta se taky někdy chová zdánlivě podivně, ale nakonec po
hlubším průzkumu se vždy zjistí, že stále logicky.

PL