Modernejsie nahrady za watchdogy

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červen 16 15:16:10 CEST 2023

Možná to má nějaký význam, který nám uniká. Třeba to periodické
občerstvování v přerušení od systick na jádrech Cortex-Mx může mít
význam, pokud jádro spadne do hard-fault a v jeho obsluze je jen
defaultní nekonečná smyčka.

Mrazík

PS. Já si ze soudů dělám legraci, praktickou zkušenost naštěstí nemám.
Ale když soudce nejvyššího soudu řekne veřejně, že ho spravedlnost
nezajímá, protože musí dodržovat zákony, je jasné, že je v systému něco
hodně špatně.
Ale to není novinka, vzpomínám si na jednu Haškovu povídku, ve které
kaplan doslova projebal v bordelu peníze, vybrané od svých farníků a
hájil se tím, že ho okradl ďábel. Rakousko byl katolický stát a
existence ďábla zde patřilo k nezpochybnitelným pravdám Božím. Co s tím
měl tedy ten chudák soudce dělat ?