Modernejsie nahrady za watchdogy

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červen 15 12:04:46 CEST 2023

A není to tak trochu oxymóron ? Čas výpočtu přece nemůže být z principu
delší než je očekávaná rychlost reakce a tedy ani než timeout WDT.
Vlastně mě ani nenapadá nic, co by se muselo počítat (i na běžném
8-bitu) déle než je reakční doba člověka.
Tedy pokud nechcete třeba kalkulačku s přesností stovky desetinných míst
na AVR, tam si asi můžete na logaritmus počkat dost dlouho, ale zase tam
je WDT dost zbytečný.
Chtělo by to nějaký příklad z praxe. Předpokládám, že např. inverzi
matice 100x100 v MCU dělá málokdo. Už kvůli tomu, že se mu tam nevejde.

Mrazík