Modernejsie nahrady za watchdogy

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červen 15 09:41:01 CEST 2023

Zdravím,

WD založený na dalším procesoru žádné problémy nepřináší, dlouhodobě
ověřeno na stovkách kusů s moduly jako Raspberry, Variscite, Olinuxino a
jinými. Přídavný procesor je HW jednodušší než nějaký s OS a běží v něm
extrémně jednoduchý program. Výhodu je, že si můžete nastavit různé doby
pro náběh systému a jinou za chodu, atd. Snadno jej přeprogramujete při
ladění systému apod.

Mimochodem, musím se pochlubit,  někdy na přelomu 2019/2020 (? - možná o
rok dříve) udělal Microsoft ve své budově v Praze na Brumlovce předváděčku
systémů, které posílají data do jejich cloudu MS Azure. To bylo v prosinci.
pak byly Vánoce, různě se to vypínalo, zapínalo, něco tam předělávali, byly
výpadky elektřiny a tak. Když jsme tam v lednu přišli, tak jediný systém,
který žil a posílal data, byl ten od nás.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby

st 14. 6. 2023 v 21:22 odesílatel Jaroslav Buchta <