Jak spravne logovat a neznicit medium?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Červen 8 11:50:38 CEST 2023

Dobrý den,

A koupit nějaký USB HDD 3.0 box, a dát do něj nějaký malý 2.5" HDD, nebo
SSD by nešlo? Já takto provozuju několik RPi4, a v podstatě o nich nevím
už několik let. Boxy jsou z Ali, HDD jsou v tom 160-320GB. Když mi to
jelo jenom z SD karty, tak ty v tom vydržely tak půl roku, a potom se to
kouslo. Většinou stačilo znovu naformátovat, a obnovit ze zálohy, ale po
čase už ani to nepomohlo, a karta byla zablokovaná na zápis. To je prý
nějaká ochrana, když začne karta blbnout, tak ji řadič zablokuje na
zápis, aby z toho šla alespoň stáhnou některá nepoškozená data.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora