Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 4 18:32:17 CEST 2023

Možná jsem tehdy sundával kalhoty zbytečně daleko před brodem.
Ale byla to taková doba, kdy po nás někteří zákazníci třeba chtěli podepsat
čestné prohlášení, že využíváme jen řádně licencovaný SW pro vývoj.

No už je to fuk, je to dávno a udělal jsem to tehdy úplně jinak (s
webovým ksichtem).
Vše pěkně od píky, bez jakéhokoli SW pod GPL.
Ale podvědomá obava z Qt už ve mně zůstala.

PL