Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červen 4 18:15:28 CEST 2023

Tohle neřeším. Když si to dělám pro sebe, nemám problém zveřejnit
zdrojáky a když to dělám pro někoho, zdrojáky mu stejně předám a pak je
to jeho problém. Stejně jsou to většinou pomocné utility, které kromě
zákazníka nikoho nezajímají. Po pravdě ani neznám přesné znění open
source licence Qt a protože je to moloch slepený ze všeho možného bude v
tom stejně bordel.
Řekl bych, že pokud na tom nezačnete vydělávat opravdu hodně velké
prachy, tak to nikoho nezajímá. A když ano tak proč neposkytnout Qt
jejich podíl.

Mrazík