Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 3 17:48:39 CEST 2023

Ne. Nechtěl bych to udržovat. I když knihovny toho pythonu budou asi
také obrovské a udržovat velké projekty je problém v jakémkoli jazyce.
Ale u skriptovacího jazyka to graduje tím, že chybí fáze překladu, která
vám vyhází ty nejdebilnější chyby.
Mně osobně se python líbí, ale používám ho jen na symbolické výpočty,
grafy a podobné blbiny. Udělat v tom aplikaci, která by měla běžet
trvale (např. web server) bych si asi dost rozmyslel. Už jen kvůli
správě paměti. Aplikaci v C/C++ proženu valgrindem a vidím, co je tam
blbě. U pythonu nevím. Asi na to bude nějaký nástroj taky existovat, ale
nějak nemám potřebu to zkoumat.
A pak není to nějaký rychlík. Což je zřejmé i z původního dotazu -
spouštět nativní kód z python skriptu se většinou dělá právě kvůli
rychlosti. I když tady to může mít i jiný důvod (hotový kód v C++).

Naposled - nepotřebujete moc znalostí, abyste to mohl používat. To
vypadá jako velká výhoda, ale já si myslím, že je to spíš zabiják.
Dneska je programátor každý, kdo má díru do zadnice a podle toho to taky
vypadá.

Mrazík