Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Červen 3 07:17:07 CEST 2023

Taky mě to překvapilo - hlavně mi není vůbec jasné kudy proud proletěl
- minimálně bych čekal ještě diodu z IC GND na zem.  Ale ta se zdá být v
pořádku. A je divné, že bych zkratoval při pájení - je to na opačné
straně desky než jsem letoval cpu. Snažím se po letování vždy
zkontorlovat případné kuličky cínu a tak, ale tady nebylo nic.

Stalo se to když jsem nasadil plastový kryt - musím zkontrolovat jestli
se káblík co vede k PE zásuvky tam někde nedotýká.

Petr