Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 2 22:42:27 CEST 2023

Zajímavé. Hlavně ten odpor.
To snad musel být zkrat někde blízko.
Kdyby to prolítlo i přes tlumivku, tak ta by to asi odskákala taky.
Pokud by prvotní příčinou byla porucha toho IO a ten naplno otevřel FET,
tak by toho odešlo mnohem víc než jen ten odpor.

PL