Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 2 12:28:50 CEST 2023

Děkuji všem za  informace.

Pokud jsou skutečně nějaké add-ony další kontejnery, tak by to trochu
začalo dávat smysl.
Pak to asi vzniklo tak: programátor Karel se nebyl schopný domluvit s
programátorem Pepou a měli problém s různými verzemi knihoven.
Tak jim chytřejší programátor Franta poradil: "Dejte to do kontejnerů a
máte po starostech. Pacoši mají na svých strojích paměti a výkonu dost,
a ještě budou spokojeni, že jsou moderní."
A tak se i stalo.

Tak jsem zavřel oči, abych se na to nemusel dívat, a nasypal to tam
stylem "nakrm opici a na nic nesahej". Uvidíme.
Trochu problém je, že současné počasí nějakému laborování s technikou
zrovna moc nepřeje.

Ještě jednou díky.
PL