Re: Elektroměry

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 31 21:03:37 CEST 2023

Ten dokument ostravské Báně je takový zvláštní. I když jsou tam
podepsaní samí docenti.
Ale chci být pozitivní, tak předpokládám, že je to jen tím, že je to
pouze výtah ze studie.

Není tam rozebráno z čeho udělali to trochu zkratkovité doporučení, že
účtování po fázích je nejlepší.
Je to všehovšudy shrnuto v celkem nic neříkající větě "pro co nejlepší
popis energetické bilance činné energie".
Není tam uvažován provoz 3f spotřebičů na nedokonalé, tedy nevyvážené síti.
Není tam nijak rozebráno a oponováno to, že většina civilizovaných zemí
to dělá jinak.
Trochu mi to připomíná nějaký ročníkový projekt, který chce mít student
co nejdřív za sebou, aby mohl jít pařit.

Ale nejsem docent, tak se zřejmě pletu.

PL