Re: Elektroměry

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Červenec 31 20:44:23 CEST 2023

Na
https://mypower.cz/
Lidé řeší jak měření po fázích využít ve svůj prospěch. Třeba  v době nedostatku energie odebírat za dotované ceny, a prodávat za spotové :-)
To by ke zrušení toho paskvilu mohlo vést rychleji, než moje reklamace.
Lubor

Nojo, ale oni to zanedbávají na základě předpopkladu, že k jalovému odběru dochází jen vlivem závady na kompenzačním zařízení. Což u maloodběratelů nehrozí, protože se kompenzací nezabývají. Takže ve skutečnosti tam problém je a je od nich potvrzený, jen se zanedbá. Otázka je, jak často a při jakém výkonu tohle může nastat. No taky dobrý. A už jsem myslel, že nastane revoluce a to měření po fázích zruší.