Re: Solární optimalizátory Tigo

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červenec 31 15:53:36 CEST 2023

Mě zatím to Tigi ukazuje pri plném osvícení rozdíly výkonu panelu v
jednotkách wattů, takže jsou asi zatím zdravé. Ale asi nebude špatne se na
to občas podívat. Mám zatím jen jeden string a vypadá to, že s pomoci ČEZu
a toho tarifu pro solary bych sumarne mohl být i soběstačny. Druhý menší
string bych mohl dát na západ a využít zbytek slunce večer, ale prodej
elektřiny se mi nějak nechce řešit. Ale uvidíme až podle výsledků za celý
rok