[OT] Akvaristika

Pondělí Červenec 31 09:58:07 CEST 2023

Akvárko mám 2,5 roku, tyhle živorodky chovám 1,5 roku - tehdy jsem původní
ryby rozdal a pořídil živorodky a krevetky; krevetky poprvé vymřely,
živorodky držej. Fakt je, že tam předtím byly i neonky, tak ty podezřívám,
že jim ty krevetky chutnaly, nevím. Ale ty se nerozmnožily a postupně taky
vymřely.

Přešlechtěné asi jsou, ale mám dva druhy a křížej se mezi sebou, tak to
trochu obnovilo genom. Ten pán, od kterého je mám, má asi 30 akvárií a v
každém tak 1000 rybiček. Se mu to tam mezi sebou množí, všechny ryby jsou
mezi sebou příbuzné :-) Tady má web a je tam i fotogalerie:

https://www.krasneakvarijnirybicky.cz/

P.K.