Re: Solární optimalizátory Tigo

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červenec 31 08:56:13 CEST 2023

Já to provozuji v kompletní sestavě u celkem 13 panelů v jednom stringu .
t.j. 13 ks TS4-A-O a 1 kus CCA.
 Primární důvod byla  požární bezpečnost, máme v rodině dobrovolného hasiče
a byl na nějakém školení ((::
Je k tomu webová aplikace, která sbírá a uchovává údaje o výrobě
jednotlivých panelů v 15 minutových intervalech včetně toho, kolik energie
to vytěžilo "navíc".  V mém případě to dělá v průměru tak 3%.
Moc se na to zatím nedívám, ale pro diagnostiku celého systému v případě
nějakých potíží to asi bude dobré.  Dal jsem za to 29 000 Kč  v rámci
montáže celé FVE.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW