Re: Vzorec s hysterezí

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Červenec 31 06:37:36 CEST 2023

Ano, to tam přesně mám. Ale to je filtr. Jenže pokud má měřená hodnota
např vzestupný charakter (nabíjení článku) a toto napětí ovládá třeba
ten nabíjecí proud, vždy, když se napětí přiblíží k celé hodnotě, dojde
k přeskakování celočíselné části nahoru a dolů. Ale kolegové již
odpověděli a já děkuji. Jediným řešením je opravdu vytvoření hystereze.

Martin Záruba