Interne teplotne cidlo na STM32F407, was: Nie je referencia ako referencia...

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Červenec 30 13:56:39 CEST 2023

ja myslim, ze je to normalni. pouzivali jsme vnitrni mereni teploty,
snad renesas, kde se po kalibraci v zapnutem provoznim stavu, od teto
teploty odvozovalo spinani vyhrivani lcd. urcite by podle toho slo
sledovat nejake havarijni prehrati elektroniky atd. na mereni a
ukazovani okolni teploty to podle me nebylo myslene.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín