Interne teplotne cidlo na STM32F407, was: Nie je referencia ako referencia...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červenec 30 13:48:56 CEST 2023

Disco-F407 sice mám, ale ani to zkoušet nebudu. Zkoušel jsem to na F051,
L452 a vždycky to ukazuje tak o 5 až 10°C víc. Zřejmě se ten čip
znatelně zahřívá, je tam vidět náběh, který trvá několik sekund. Ona
termodynamická rovnováha je dost choulostivá záležitost. Proto taky
měřit teplotu vzduchu s přesností lepší než 1°C je skoro nemožné.

Mrazík