Nie je referencia ako referencia...

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Červenec 29 16:55:15 CEST 2023

mne referencia celkom drzi aj v tychto letnych teplotach :-)
Na obrazku - po 3 dnoch zapnuta klimatizacia v labaku, po 14 dnoch
privrete zaluzie aby neprazilo priame poobedne slnko, okolo 26. dna
umyvali okna, takze vytiahli vsetky zaluzie a pootvarali okna...
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/referencia/ADR_start_from_cold.png

kto preferuje jazykovo cistu verziu vysledkov, podla uznesenia
jazykovedneho ustavu pri patronskom pivovare* tu je spravny graf:
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/referencia/ADR_podla_JUPP.png

* Sukuba J.: O budovaní prirodzenej pojmovej základne. In /Annales
Patroniensis/, vol. I Nr. 2, 2.ed.  pp. 4-6, jun 2023.