OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 29 16:21:01 CEST 2023

Jsem celkem dost volnomyšlenkář a spoustu zákonů a norem beru jen jako
doporučení.
Ale když se věcně zamyslím nad nějakým tím sociálním kreditem, tak občas
by to nebylo k zahození.

Když vidím nově pěkně omítnuté baráky, které jsou za pár dní hnusně
posprejované...
Nebo když jsem byl minulý týden na hřbitově a viděl práci "umělců" tam
(a z našeho hrobu zmizelé lucerny)...
Tak si říkám, že nějaký ten sociální kredit a z něho vyplývající omezení
by možná tak úplně od věci nebyl.

PL