OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Červenec 27 17:33:39 CEST 2023

To by se ale ta auta musela prodávat bez baterek a platilo by se jen za
její výměnu. Myslím, že nikdo by nestál o to, aby mu fungl novou baterku
výměr čili za nějakou na konci životnosti