Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 29 15:58:12 CEST 2023

Podle mě je to následek nějaké šílené firemní pařby.
A závazná verze asi musela být ráno hotová, tak to podle toho vypadá.
I to číslování objektů v sekcích je taky takové "logické".

Je to pomalé, ne moc logické a moc to neumí.
Což je je jedné straně nevýhoda.
Ale na druhé straně právě proto je dneska Modbus všude, protože
je to díky těm vlastnostem jednoduché a levné implementovat.
A jeho nedostatky se řeší tím, že se tam pro nějaké real-time řízení
prostě přidá druhá sběrnice.

PL