[OT] par otazek na GitHub

Sobota Červenec 8 21:38:00 CEST 2023

Uz jsem se s tim docela zkamaradil, ted ale zas resim problem castych
commitu, protoze to v podstate pouzivam pro sdileni projektu mezi
pracovnim a domacim pocitacem. Proste commity co neni nutno drzet v
archivu. Jak na to?
Napadlo me vytvorit vetev, pro vyvoj neceho, az to dokoncim do nejake
archivovatelne verze, udelat merge s main, rebase s korenem a tu
pracovni vetev odstranit? Uvolni to skutecne misto v repozitari? Nebude
delat problemy push?