[OT] Akvaristika

Pátek Červenec 28 14:06:33 CEST 2023

Tak nějaké vyfikundace s větrákem jsem neřešil, mám tam ty bublinky, občas
nějaká ryba chcípne, ale to chcípaly i předtím. Krevetkám se daří, sice
občas taky nějaká zdechne, ale objevil jsem v akvárku krevetí mimina, tak
se stihly už rozmnožit.

Další věc, dostal jsem k těm krevetám grátis i šneky, že budou čistit
akvárko... jo, čistily ho efektivně, řasy zmizely, šneci se rozmnožili, ale
začali taky akvárko čistit od kytek... tak jsem to začal čistit od šneků,
aby nesežrali úplně všechno :-)

(Dokážou sežrat i mršinu ryby, to je fajn.)

Takže ekosystému se daří, mám radost. Akorát ty šneky musím vyhazovat, aby
jich nebylo moc.

P.K.

út 4. 7. 2023 v 10:04 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>