[OT] Akvaristika

Úterý Červenec 4 10:04:48 CEST 2023

Koupil jsem bubliny, tzn. kompresor + hadičku + kámen... po prvním spuštění
jsem zjistil, že jsem zapomněl na škrcení, protože to dělá bublin že bych s
tím mohl dýchat pod vodou i já :-) Vyřešil to zatím kolíček na prádlo.
Navíc to škrcení kolíčkem výrazně ztlumilo i hluk kompresoru. Naplno vrčí
tak, že bych ho snad radši strčil někam na chodbu, hadičku jsem koupil 4
metry, tak by to šlo :-)

Krevetkám jsem koupil kytku. Rostlinu s jemnými lístky, ať se maj kde
schovávat.

P.K.