Re: OT: Invertor pro bazické obalované elektrody

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 28 07:05:56 CEST 2023

to je zase lidl ? za 12kkc ? nic proti parkside, ale za tyhle penize
bych koupil neco od znacky co se zivi svarenim.
nejdrive bazicke elektrody, urcene pro profi a vykone svary a ted
hlinik. hlinik je zase o nekolik levelu vetsi problem.
v zakladu pro mig teflonovej bovden(cim kratsi tim lepsi), jine kladky
do podavace a idealne 4 kladkovy podavac. ten hlinik je mekej, takze
musi klouzat + v podavaci velka stycna plocha(4 kladka) pro strkani.
migem hlinik spis roboticky ve vyrobe, nez rucne. hlinik cistit, podle
velikosti predehrivat atd. je nutna perfektni priprava pred svarenim.
na rucni hlinik lepe tig AC/DC. nakonec se zjisti, ze ten hlinik co se
chce svarovat ma nejakou primes ve slitine a je svarovani konec :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín