USB HS chirp, was: Problem s USB u modemu

Pátek Červenec 28 06:50:34 CEST 2023

Tak tim to asi neni, fakt to je naprosto vodive mezi modemem a mcu,
aspon co se tyce baseboardu...
MCU modul se chova kazdy ze 3 kusu stejne.
Modem prakticky vymenit nejde.
Asi s tim prestanu ztracet cas a doporucim odpis, je to 1 nefunkcni kus
z 20, fakt zahada (nove, osazovano profi a velmi kvalitne na pohled, i
kdyz bezolovo...)