OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Pátek Červenec 28 06:47:01 CEST 2023

Spousta lidi ale na auto za milion+ proste  nema. Zatim bylo dobre
reseni koupit ojetinu do 200kKc ktera treba dalsich 10 let provozu v
pohode se zakladni udrzbou a nizkymi naklady jen na olej, gumy a obcas
nejake cidlo vydrzela. Tady u BEV takovou moznost moc nevidim.
Nehlede na dalsi diskomfort, kdyz nekdo bydli v panelaku a je rad, ze
vubec odpoledne zaparkuje v dochozi vzdalenosti, natoz tam jeste z 12.
patra tahat kabel :-P