Problem s USB u modemu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 27 14:24:13 CEST 2023

A co tak to skusit zmerat jedenastykrat? Napriklad tak, ze tu DM sondu
pichnete na rozne miesta (prinajmensom na konektor na jednej a na konektor
na druhej strane)?

Inak taka vlasova prasklina na pripajkovani konektora, ktora sa prejavi len
ked vznikne nejake pnutie, napr. ked je konektor zasunuty alebo ten srob v
kute dotiahnuty, tak to je celkom pekna pakaren.

wek