Problem s USB u modemu

Čtvrtek Červenec 27 14:20:25 CEST 2023

No to uz jsem prave promeril 10x a vypada to OK, v podstate je tam
linuxovy modul, a tak 5cm  vedeni k modemu, v prubehu je odbocka na
konektor pro testovani, VBUS to spina dobre (stejne u obou kusu), zadne
ochrany, nic.
Vedeni neni nejak choulostive, klidne tam muzu mit pripajene odbocky,
pripojenou sondu a stejne to normalne funguje...
Co dela ty pulzy na D- by me zajimalo taky.