kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červenec 26 17:20:48 CEST 2023

hezky den.
chtel bych(mozna) pouzit FV panely na celorocni sviceni, tam kde nejsou
skoro okna.
to same jako ma kolega Andel. postavene led osvetleni na miru pro
panely. s kolika procenty vykonu jde realne pocitat tak, aby byla
funkcnost teba 98% roku ? solarnici basni o snizeni cca 2/3, ale tomu
neverim :-)
libi se mi i zde probirany jednofazovy stridac, ale to asi ze systemu
ubere spoustu energie ? nejde o navratnost atd. jen kdyby jsem treba
"zdedil" po nekom hromadu panelu, tak abych odhadnul potrebny vykon a
zabranou plochu na strese. a ted se mi tu i valej 3ks cyklobaterky
48V/13Ah, tak by se treba take nekam napasovaly.
dik za info.
t.