Jednokanalovy 2.4GHz transmitter

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červenec 26 14:23:16 CEST 2023

Pardon, ztratil se mi link - tak třeba tohle (samozřejmě i čína, ebay atd.):
https://dratek.cz/arduino/882-modul-bezdratovy-nrf24l01-pa-lna.html

Mimochodem - tenhle brouk je i v některých těch multimodulech, takže by s
některými komerčními systémy mohl fungovat, "jen" to chce správný FW.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: středa 26. července 2023 14:05
Předmět: Jednokanalovy 2.4GHz transmitter

Dobry den

potreboval bych nejaky jednokanalovy transmitter ktery by fungoval
proti modelarskemu receiveru na 2.4GHz . Jde mi o prenos plynoveho
kanalu forward-stop-reverse . Nejlip neco kam bych si mohl pripojit
vlastni potrenciometr a bylo to kompatibilni s temi modelarskymi
receivery 2.4GHz .

Nemate tip na neco takoveho ?

Zdravim