Co su to a preco su tie pretoky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 25 17:26:18 CEST 2023

Nevím, jen teoretizuji. Nikdy jsem to nedělal.

3f síť neznamená jen 3 zdroje proti společné zemi, ale musí umožňovat
zátěž i na sdružené napětí, tj. mezi fáze.
A to i nesymetrickou, tedy například jen mezi 2 fáze.
Tak nevím, co s tím udělají nějaké vyrovnávací proudy, které půjdou mezi
jednotlivými měniči.

Ale možná ze mě mluví jen neznalost a nedělá to žádný problém.
V tom případě tím líp.

Já si jen tak ze srandy asi jeden koupím na hraní. Ale budu ho
provozovat jen jako jednofázový, jen se 4 panely.

Podmínku je, že si musím půjčit lešení, abych na stěnu baráku mohl
přidělat ty panely.
Nebo vymyslet nějaké ráhno na střechu, na něho elektrický vrátek a
nechat se vytáhnout nahoru.
Nevím, jestli na to budu mít koule.
Žádnou plošinu nebo jinou mechanizaci na zahradu nedostanu.
Kdyby měl někdo tip, jak to dostat na 12 metrů vysokou kolmou zeď (navíc
bohužel měkkou, protože zateplenou), tak si rád nechám poradit.

PL