Co su to a preco su tie pretoky?

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Úterý Červenec 25 10:22:03 CEST 2023

Všechny "dvoufázové" varné desky, které mi prošly rukama nepotřebovaly dvě
různé fáze, stačilo připojit jednu fázi na obě svorky. Jen je potřeba myslet
na dimenzování nejen fázových vodičů, ale i na N.
Pavel

---------- Původní e-mail ----------
Od: kral.j na centrum.cz
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 25. 7. 2023 9:33:06
Předmět: Re: Co su to a preco su tie pretoky?
"Mám k tématu otázku, možná úplně blbou, ale zatím stejně jen teoretickou.
Historicky sice mám doma třífázovou zásuvku (kvůli cirkulárce), ale dnes mám
nesymetrii zatížení sítě danou je rozhozením jednofázových spotřebičů na tři
fáze. Pak je ale indukční deska, která je dvoufázová. Měl bych se tím začít
zabývat jako budoucím problémem?
Král