baterie elektrokolo ma komunikaci s ridici jednotkou?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červenec 24 21:24:55 CEST 2023

Já u toho Yamaha kola vycházel z tohoto fóra:

https://www.pedelecforum.de/forum/index.php?threads/yamaha-reverse-engineering.39480/page-3
https://www.pedelecforum.de/forum/index.php?threads/akku-defekt-yamaha-400wh-viele-fragen.52724/
https://www.pedelecforum.de/forum/index.php?threads/haibike-yamaha-free-accu-dongle.48485/
https://www.pedelecforum.de/forum/index.php?threads/selbstbau-akku-fuer-yamaha-haibike-mit-600wh.41701/page-11

Baterie odešla na jeden vadný článek ( paralelní kombinace) a elektronika
ji odstavila. Nepomohla ani výměna těch vadných článků,
a odpojení elektroniky. Něco si už pamatovalo, že baterie má problém a
nedalo se s tím nic dělat. Kolo ale jen na napájení bez té datové
komunikace nefungovalo.
Pomocí Attiny ( ve fóru je vše popsané ) jsem udělal náhradní komunikaci a
baterku zavřel s jiným balancerem do původního deklu.
Už je to nějakou dobu a stále OK. Nefunguje ale display na řidítách,
ovládání je OK. Pro stav baterie jsem vestavěl digitální telegrafní
voltmetr. Majitel je HAM.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 24. 7. 2023 v 13:03 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>