baterie elektrokolo ma komunikaci s ridici jednotkou?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Červenec 24 13:03:00 CEST 2023

Dík toho jsem se bál, že to bude atomová elektrárna a ne signál už
neodebírej.
A kde pak rostou tyhle procesory. Se to strašně blbě hledá, protože furt
na mě
vyskakují samé nabídky na kolo nebo na repasi aku, ale najít nějaké info
se mi
vůbec nepodařili....

Díky
   Zdeněk Aster