Co su to a preco su tie pretoky?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Červenec 23 16:04:35 CEST 2023

S tim MPPT si dovolim nesouhlasit, nekde jsem mel graf, kde jsem mel
panely naprimo a pres MPPT,
a rozdil byl snad dvojnasobný jen ho nemohu najit (ale je pravda, že
záleží na rozdílu napětí panel/baterie)........
Což znamená ve Vašem případě,  že pokud srovnáte napětí panelů s
baterii, tak tam se asi to MPPT
fakt nevyplatí.....
Ono vůbec největší návratnost je ohřev vody přimo s panelů +/- nějaký
regulator, to ma naprosto
nejvetsi navratnost pokud má někdo bojler a ohřívá vodu. Vše ostatní
záleží na situaci...

Jo a na ten bod jsem zapomněl že střídat z většího napětí na menší je
fakt jednoduší....

Zdeněk Aster