modul indikace vybiti li-ion 1S / 2S blikanim ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Červenec 23 12:35:59 CEST 2023

diky za inspiraci.
mrknu na to a prehodim na dite.
take musi nest nejakou odpovednost za fungujici domov :-)
hw mu upravim, sw necham na nem.
uz mame takto neco malo "polepenyho" se sonoff a home assistentem  +
neco se i ukazuje na mobilu, tak by to byl zajimavej doplnek.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín