Co su to a preco su tie pretoky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 21 16:47:10 CEST 2023

Já se nejvíc bojím tepla od těch diod v panelech. Pokud přes zakrytý
panel jde proud 10A z ostatních panelů, tak tam bude přes 20W ztráty v
té malé utěsněné krabičce.
Která je navíc umístěna na rozpálené střeše na rozpáleném panelu.
Proto jsem tam chtěl dát ty FET-diody, které se dají koupit za pár korun.
Jenom jak je dostat do těch krabiček bez toho, abych nepřišel mimo jiné
o záruku na panely a taky o hermetizaci.

Pokud by tam byly ty téměř bezeztrátové diody, tak už bych se na nějaký
optimizer vykašlal.

S tím souvisí dotaz a prosba na všechny solární barony (já jsem teprve
baron-čekatel): jak prosím máte řešenou tu krabičku s diodami na panelech?
Je nějak vratně otevíratelná nebo je to nějak zavařené nebo jinak nedobytné?

Děkuji.
PL