Co su to a preco su tie pretoky?

Pátek Červenec 21 15:46:04 CEST 2023

Pokud víte, že ten optimizér skutečně potřebujete, tak snad. Mě řekli,
že by mi tam sice mohli dát optimizéry, ale že to je víc spojů a tedy
větší nebezpečí požáru. Ale já mám přes kus střechy stín jen na jaře a
na podzim někdy chvíli před západen slunce, takže se to vyřešilo
rozdělením na dva stringy. Pokud tam budete dávat něco svého, aby jste
pak třeba neměl problém s pojišťovnou.
Když jsem viděl, jak to instalují, že všechny spoje panelů jsou nad
taškama a pak dlouhé kabely až do rozvaděče, přijde mi to naprosto
dokonalé a že tam nemá co hořet. Pokud zoxiduje konektor a chytí v něm
oblouk, upálí se 5-10 cm drátu a oblouk musí zhasnout. Taška tohle musí
vydržet.

Anděl