Co su to a preco su tie pretoky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 21 16:39:14 CEST 2023

To bylo první, co jsem jim řekl. Že 5x4mm2 je prostě s rezervou.
Prý ne, prý by byl problém s následnou revizí.
A nějaké neurčité zdůvodnění, že snad nejde jen o proudové zatížení, ale
i o mechanické vlastnosti.
Že mám ty kabely ve zdi je nezajímalo. Asi měli na mysli mechanické
vlastnosti v případě zemětřesení.

To stejné mi řekl jak chlap od Schliegera (které jsem následně odmítl),
tak ten od Sunvoltage, se kterými do toho nakonec jdu.

S tím dlouhodobým plánováním, jak píšete, rozhodně souhlasím. Proto
třeba nechci nějak zbytečně šetřit baterky tím, že bych
je využíval jen v nějaké omezené míře. Naopak je chci využívat naplno, a
to i v zimě, kdy si veškerý provoz přesunu jen do
doby nízkého tarifu a přes den (pokud nebude svítit) pojedu z baterek.
Nepotřebuju, aby mě baterky přežily. Navíc za 10 let už budou určitě
jiné a lepší, pokrok tady jde opravdu rychle.

Jsem zvědavý, jestli Vám to opravdu vyjde s těmi 5x2.5mm2. To Vám
samozřejmě přeju, ale štve mě, že mně ne.

PL